Znamy portret polskiego gracza! Ogłoszenie wyników badania #jestemgraczem już 15 grudnia na żywo w Internecie
Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu? Najważniejsze odpowiedzi na te i inne pytania, tworzące rzetelny obraz polskiego gracza, poznamy już 15 grudnia o godzinie 17:00. Stream z prezentacji wyników i dyskusję grona ekspertów z dziedziny socjologii, psychologii i ludologii, będzie można oglądać na dedykowanym kanale w serwisie Twitch.tv, w witrynie www.jestemgraczem.com oraz na stronach WWW partnerów. Pełne wyniki zostaną udostępnione na oficjalnej stronie badania wkrótce po wydarzeniu.
Kim jest polski gracz? Z badania wynika m.in., że gracze wyraźnie częściej uczestniczą w kulturze niż ogół Polaków:
Dla przykładu aż 72% graczy przeczytało w ubiegłym roku książkę dla przyjemności. To o 13 punktów procentowych więcej niż wśród ogółu Polaków przebadanych przez CBOS w ramach badania „Aktywności i doświadczenia Polaków w 2013 r.”. Gracze to również fani kina. Tutaj różnica w stosunku do ogółu mieszkańców Polski jest największa i wynosi aż 38%. O wiele częściej uczestnicy wirtualnej rozgrywki obcują także z kulturą wysoką: teatrem, koncertami czy wizytami w muzeum.
Sponsorem badania jest producent kart graficznych: SAPPHIRE Technology. Projekt wspiera szeroka koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęli m.in. CD-Action, cybersport.pl, dobreprogramy.pl, gamezilla.pl, gry.interia.pl, Patryk „Rojo” Rojewski, pclab.pl, polskilive.pl, polygamia.pl, ppe.pl, PSX Extreme oraz Rock i jego blog jarock.pl.
0 Komentarzy
Brak Komentarzy!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.